Ugrás a tartalomra
Budapest HQ
A GRAWE Életbiztosító Zrt. stratégiája

Rólunk

Stratégiánk

A GRAWE a stratégiája kialakítását kiemelt prioritással kezeli, tekintettel arra hogy a lefektetett stratégia nemcsak rövid-, hanem közép- és hosszútávon is meghatározza a GRAWE jövőjét. A stratégiában nevesített célok, fókuszpontok és értékek a GRAWE valamennyi munkavállalója számára ismertek, egyben irányt mutatnak nem csupán a vezetői döntések meghozatalakor, hanem az üzleti tervezés, a munkavégzés és az ügyfelekkel való kapcsolattartás során is.
A GRAWE a stratégiája kialakításakor – támaszkodva a GRAWE csoport közel kétszáz éves múltra visszatekintő biztosítási szaktudására – ügyelt arra, hogy nemzetgazdasági finanszírozóként társadalmi felelősségvállalása is erősödjön. Klasszikus életbiztosítási, járadékbiztosítási és rettegett betegségekre vonatkozó termékei értékesítése mellett a GRAWE igyekszik rugalmasan reagálni a külső környezeti tényezőkre, így a közelmúltban az öngondoskodás előmozdítását célzó, nyugdíjbiztosításokat támogató adójóváírás bevezetésével a GRAWE is bevezette nyugdíjbiztosítási termékét.

Alapelvek és vízió

A GRAWE által megteremteni kívánt állapot, hogy az értékesített termékekkel, illetve a Biztosító szolgáltatásaival értéket teremtsen az ügyfelei számára. Az ügyfelek számára a GRAWE kimagasló ügyfélszolgálatot üzemeltet, melyen keresztül is kommunikálni tudja, hogy a GRAWE az ügyfelek számára hosszútávú, garanciát és biztonságot nyújtó partnert jelent.

A GRAWE, mint magyarországi – klasszikus életbiztosításokat értékesítő – életbiztosító, az osztrák konszern leányvállalataként épít a sikertényezőkre, mint:

  • a stabil ügyfélállományban rejlő potenciálra,
  • a megfelelően kalkulált díjakon nyugvó, ügyféligényekhez illeszkedő szolgáltatásokra,
  • valamint a kölcsönös bizalomra, nyitottságra és szociális biztonságra.
Küldetés

A GRAWE kiemelt jelentőséget szentel a jövedelmező működésnek, tekintettel arra, hogy a megbízható szolgáltatások záloga minden esetben egy erős, kiegyensúlyozott pénzügyi háttérrel rendelkező intézmény. Említettekből fakadóan a GRAWE igyekszik a jövőben is költséghatékony működést folytatni, s az eredményes működést az ügyfelek biztonságának szolgálatába állítja. A GRAWE konzervatív tartalékolási és befektetési politikája, valamint a stabil, jó minősítésű viszontbiztosítási partnerei egyaránt az ügyfelek felé kiígért szolgáltatások megvalósítását és a kialakult bizalom megerősítését szolgálják.

Ügyfelek

Alapvetés, hogy a GRAWE stratégiája az ügyfelet állítja a figyelem középpontjába. A GRAWE transzparens, átlátható, etikus termékei, valamennyi megtett intézkedése egyaránt azt a célt szolgálják, hogy ügyfelek, illetve leendő ügyfelek a legmagasabb szintű szolgáltatást vehessék igénybe a GRAWE által.

 
Valamennyi ügyfélszegmensre kiterjed a GRAWE stratégiája, mely felöleli a lakossági, valamint a kis- és középvállalkozói szegmenst is. Az ügyfélszolgálat és az értékesítőpartnerek a legszélesebb körű tájékoztatást adják az ügyfelek részére annak érdekében, hogy megalapozott döntéseket tudjanak hozni. A GRAWE közvetítő partnerei között vannak független és függő közvetítők is. A biztosításközvetítők kiválasztását gondos előzetes felmérés előzi meg, tekintettel arra, hogy a közvetítőkön keresztül történő kapcsolattartás a Biztosító megítélésre is hatással van.

Termékek

A GRAWE klasszikus életbiztosítási termékeket, haláleseti kockázati és vegyes életbiztosításokat, járadékbiztosításokat, illetőleg rettegett betegségek biztosítást (együtt: fő biztosítások), valamint kiegészítő balesetbiztosításokat értékesít eurós és forintos változatban is.

Az említett termékek értékesítésére koncentráló stratégia az anyavállalat által kidolgozott standardokon nyugszik. Az anyavállalat által összegyűjtött know-how, illetve a helyi specialitásokat ismerő értékesítés teszi a termékeket kellően rugalmassá, s ez segíti elő az ügyfelek teljeskörű megelégedettségét is.

Annak ellenére, hogy a termékek egyre komplexebbek és egyre több előírásnak kell megfelelni, a Biztosító transzparens, ügyfelek számára is érthető feltételeket alakított ki a teljes körű ügyfél-tájékoztatásba ágyazva. A GRAWE tudatosan készült az IDD irányelvből fakadó valamennyi jogszabály-változásnak való megfelelésre, s megítélése szerint a transzparens ügyfél-tájékoztatáson nyugvó új elvárások serkentően fognak hatni az értékesítésre is.

Értékesítés, marketing

A GRAWE-nél a termékértékesítést a GRAWE közreműködői, független biztosításközvetítők, a Sopron Bank Burgenland Zrt., valamint egyéb ügynökök végzik. A GRAWE belső szabályzatban rögzített elvárások mentén, oktatási terv keretében oktatja közreműködőit és biztosításközvetítőit annak érdekében, hogy az értékesítés, valamint az állományápolás során az ügyfelek teljes körű, szakszerű, az európai és hazai jogalkotói szinten megfogalmazott és elvárt tájékoztatást kaphassanak.

A GRAWE ügyel arra, hogy marketing és reklámtevékenysége során a meglévő és jövőbeli ügyfelek korrekt, érthető és transzparens tájékoztatásban részesüljenek.

Vállalati kultúra

A GRAWE vezetése gondosan ügyel a munkatársak kiválasztására annak érdekében, hogy szakértői állománya elhivatottan a legmagasabb színvonalon járulhasson hozzá a GRAWE stratégiájának teljesítéséhez.

Pl.: Életbiztosítás, Nyugdíjbiztosítás.